Riaditeľka marketingu a PR Proxenty bola hostkou v podcaste Buzzworld a prezradila čo to o netradičnom marketingu na Kube.
Monika Hamed vedie marketing Proxenty už od roku 2018. Spolu so svojím tímom koordinuje nielen komunikáciu všetkých developerských projektov investičnej skupiny, ale aj jej potravinársky segment. Ten sa rozšíril aj do Latinskej Ameriky. Projekt Caibarién na Kube už vyrába a distribuuje svoje produkty. Tento projekt je unikátny nielen z biznisového hľadiska, ale aj z pohľadu marketingu.
Ľudia so skúsenosťami z tak unikátneho trhu, akým je Kuba, na Slovensku vlastne ani nie sú. Preto pozvali Moniku Hamed do podcastu Buzzworld by gabo & peťo a vyspovedali ju, ako to s tým marketingom na Kube vlastne je a aké novátorské nástroje Proxenta v rámci komunikácie využíva.
Zaujímavé rozprávanie o netradičnom marketingu z prvej ruky, ktorý by sa mohol kľudne volať aj Čakajte neočakávané si môžete vypočuť TU.