Magazín o investovaní

Média

Proxenta aktuálne
Hviezdy sociálnych sietí už štvrtýkrát žiarili na Social Awards. Proxenta bola opäť pritom

Už štvrtýkrát si známe tváre sociálnych sietí prebrali prestížne ocenenia v ankete Social Awards Slovakia, ktorá je známa pod menom SOWA. Mená víťazov, ktorých prostredníctvom hlasovania vybrali fanúšikovia, sa diváci dozvedeli počas slávnostného odovzdávania v bratislavskej Inchebe. Státisíce Slovákov si galavečer, ktorý moderovala dvojica Evelyn a Matej Sajfa Cifra, vychutnali prostredníctvom priameho prenosu na TV JOJ.

Ocenenia si tento rok prevzali Zuzana Kovačič Hanzelová, Bekim, Fero Joke, Milan BezMapy, Ján Koleník, Jovinečko a ďalší. Absolútnym víťazom s najvyšším počtom hlasov sa stal Fero Joke a cenu odbornej poroty tento rok získala iniciatíva Inakosť, ktorá bojuje za práva LGBTI ľudí. O hlasovanie bol v tomto ročníku enormný záujem a podľa organizátorov počet hlasujúcich v porovnaní s minulým rokom narástol až o 200 percent. Generálnym partnerom projektu bola aj v tomto roku investičná skupina Proxenta, ktorá Social Awards podporuje od prvého ročníka.

„Silou investičnej skupiny Proxenta vždy bolo to, že vieme odhadnúť potenciál biznisového alebo developerského projektu. Aj vďaka tomu sme projektovo narástli z nuly na 480 miliónov eur. A zdá sa, že sa vyznáme aj v šoubiznise. Sme hrdí na naše partnerstvo so Social Awards a že aj vďaka nemu ukazujeme Slovákom tú pozitívnejšiu tvár sociálnych sietí,“ hovorí zakladateľ a generálny riaditeľ Proxenty Pavol Kožík.

Priamy prenos si na TV JOJ nenechalo ujsť najmä mladé publikum a celkovo si SOWA zaplo až 415-tisíc divákov v CS 12+. Program bol najsledovanejší v mladšom publiku a pri diváčkach vo veku 25 až 34 rokov bol lídrom trhu s podielom 19,4 %.

„Je to až neuveriteľné, že počas pandémie a inflačnej krízy SOWA už štvrtýkrát ocenila influencerov. Veľká vďaka patrí partnerom a predovšetkým majiteľovi Proxenty Paľovi Kožíkovi, ktorý tomuto projektu verí a podporuje ho od jeho vzniku. SOWA nie je o počte followerov, je o kvalite obsahu, ktorý sa rozhodnete šíriť ďalej do sveta. Niekto mi nedávno povedal, že vďaka tejto ankete sa zlepšuje správanie influencerov na sociálnych sieťach, pretože sa snažia ukázať v lepšom svetle. Chcem im však odkázať, aby sa nemenili kvôli nominácii. Mali by robiť veci správne, pretože to chcú a pretože je ich povinnosťou pri tom vplyve, ktorý majú, aby ukazovali normu správneho správania sa na internete,“ povedal organizátor ankety Štefan Šperka.

Chcem sa podeliť

Facebook
Twitter
LinkedIn