Anketa SOWA
Štartuje tretí ročník, Proxenta bude opäť pri tom

Prvé dva ročníky najväčšej ankety v online priestore na Slovensku zaznamenali veľký úspech. Organizátor ankety preto verí, že 3. ročník nebude výnimkou. Na tlačovej konferencii predstavil novinky, ktoré sprevádzajú pokračovanie úspešného projektu.

Najväčšou novinkou tretieho ročníka ankety SOWA Social Awards Slovakia bude slávnostný galavečer, ktorý v priamom prenose odvysiela TV Markíza v hlavnom vysielacom čase. “Som veľmi rád, že sa po úspechu na TV Doma presunieme na TV Markízu. Je to znakom toho, že televízia projektu verí. Myslím si, že sa anketa za prvé tri roky etablovala na slovenskom trhu a má svoj kredit,” hovorí o ankete zakladateľ SOWA Social Awards Slovakia Štefan Šperka.

Presun na TV Markíza znamenal pre organizátora aj výber režiséra pre slávnostný galavečer, ktorý sa uskutoční 4. júna v Bratislave. “Som veľmi rád, že ponuku režírovať galavečer prijal Pepe Majeský, ktorý patrí medzi top tvorcov na Slovensku v oblasti televíznej zábavy. Vložil som do jeho rúk celý projekt. Jeho meno je pre mňa istotou toho, že odovzdávanie cien bude na najvyššej úrovni,” dodal Šperka.

Slováci budú opäť hlasovať v dvojkolovom hlasovaní na webstránke www.socialawardslovakia.sk a postupne rozhodnú o troch finalistoch v každej kategórii. Hlasovanie v prvom kole bude prebiehať od 28. marca do 17. apríla. Do druhého kola postúpi v každej kategórii už iba 7 influencerov s najvyšším počtom hlasov. Hlasovanie v druhom kole bude prebiehať od 25. apríla do 15. mája. Po skončení hlasovania postupujú do finále prví traja z každej kategórie, pričom sa spočítajú hlasy z oboch kôl. Kategórií je tento rok 11 hlavných, jedna Cena poroty a cena pre TOP osobnosť sociálnych sietí, ktorá získa najviac hlasov v oboch kolách.

Výsledky ankety sa široká verejnosť, ale i zapojení influenceri dozvedia 4. júna 2022 počas slávnostného galavečera, ktorý naživo odvysiela Televízia Markíza od 20:30.

Súčasťou projektu sú aj partneri, bez ktorých by nikdy nemohol vzniknúť. Od prvého ročníka je tým najstabilnejším investičná skupina Proxenta. “Pri projekte sme od samého začiatku. Zároveň v ňom vidíme veľkú paralelu s Proxentou, keďže sme sa narodili v rokoch 2008-2009 počas krízy. Aj Social Awards Slovakia sa zrodil v časoch korona krízy a sme toho názoru, že ak takýto projekt vznikne v ťažkých časoch a podarí sa mu prežiť, je odsúdený na úspech,” vyjadril sa Pavol Kožík, generálny riaditeľ investičnej skupiny Proxenta počas tlačovej konferencie a dodal, že pri tom chce Proxenta určite byť.  

Chcem sa podeliť

Facebook
Twitter
LinkedIn